donderdag 14 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Dr Luc Bosmans

Hallo, 

 

Ik ben 22jaar en overweeg al van mijn 17de een borstvergroting. 

Nu dat ik eindelijk genoeg gespaard heb wil ik het laten doen.

Ik zit nog met een paar vraagjes omdat ik er weinig van af weet. 

1 maart ga ik op consultatie bij Dr Bosmans en ga ik eens luisteren bij hem.

Mijn huisarts heeft hem aangeraden maar zou toch eens willen vragen aan vrouwen die bij hem zijn geweest en hoe hij is enzovoort.

Ik heb nu een 70A tot een kindermaat. Ik ga ze niet extreem laten vergroten Ik dacht aan een volle C.

Mijn nicht gaat 't zelfde overwegen maar via Dr Vanstraelen. 

Ik wil ook nog andere consultaties maken, zouden jullie misschien mij een paar chirurgen aan kunnen raden waar jullie tevreden van zijn?

 

Met vriendelijke groeten Melissa

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten