donderdag 14 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Borstverkleining Bergman clinic den Haag, Dr. Stevens

Hoi! Ik ben moeder van 3 kids en was mijn grote borsten steeds meer zat.

Bij het hardlopen durfde ik ook in de zomer mijn jasje amper uit te doen, afgezien van steeds meer rug- en nekklachten.

Na jaren "tobben"  ben ik in nov. bij mijn huisarts geweest voor advies. Dit was heel positief. Omdat mijn borsten ook asymetrisch waren ( 1 cup maat verschil) had ik waarschijnlijk ook een goede kans dat de verzekering de ingreep zou vergoeden.

In jan. had ik een intake bij Dr. Stevens. Ik had oooit en D-cup en ben na elke zwangerschap een maat gegroeid. Zat dus inmiddels op 70 F/G!!!! Mijn wens was om terug te gaan naar een C (omdat ik had gehoord dat je borsten toch weer een beetje kunnen groeien). Volgens de PC was dit bij mij goed mogelijk.

De week na de intake is door de Bergman clinic mijn aanvraag naar de verzekering gestuurd en kreeg ik dezelfde dag nog toestemming, Ik was dus enorm verrast toen ik werd gebeld om de operatie in te plannen. Omdat ik in het onderwijs werk en niet te lang wilde uitvallen, wilde ik proberen om de operatie/herstel in de vakantie te plannen.

Tot mijn verrassing kon het op korte termijn. Nadat we thuis en op het werk van alles geregeld hadden ben ik maandag 4 februari 2013 geopereerd door Dr. Stevens in de Bergman clinic den Haag.

 

Ik moet zeggen dat ik vrij ontspannen aan de operatie ben begonnen. Ik werd fijn opgevangen, gerustgesteld en de anesthesist maakte grapjes en stelde mij op mijn gemak. Ik ontwaakte dan ook heel rustig uit de narcose en had bijna geen pijn. Ben nu ruim 10 dagen verder en al op eerste controle geweest. Ik heb weinig tot geen pijn gehad en voel me goed. Het valt mij uiteindelijk allemaal erg mee. Ik schrok wel dat je toch de eerste 2 weken eigenlijk bijna niets mag doen. Bij Bergman waren ze heel positief en vonden het er heel goed uitzien en goed genezen. Zelf ben ik nu toch een beetje ongerust. Ik durfde eerst ook niet echt m'n "nieuwe" borsten te bekijken. Inmiddels wel maar ze zijn nog vervormd, linkerkant zakt beetje weg en de tepel ziet er raar uit. De PC gaf aan dat er li 200 en re 100 cc weggehaald is. Dat lijkt mij erg weinig en ik ben nog een beetje huiverig voor het uiteindelijke resultaat. Ben ik nu te ongeduldig of wat zijn jullie ervaringen??? Ik lees toch dat er over het algemeen veel meer weggehaald is ( tussen +/- 400- 600 cc) en snap nu niet helemaal hoe dat bij mij zou kunnen zitten. Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn?? 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten