zondag 18 november 2012

13 nov Dr Verdonck




13 nov Dr Verdonck

Ik moest me vanmorgen om 10 uur melden. Echter waren we wat eerder aanwezig gezien ik nogmaals wilde passen. Na dat we even in de wachtkamer hadden gezeten werd ik geroepen en naar mijn kamer gebracht. Daar heb ik nogmaals de protese gepast en mocht ik me omkleden.
Nadat ik mijn operatiejasje aan had en met mutsje op werd ik toch wel mega zenuwachtig. Toen ik uit eindelijk mee mocht komen naar de ok, mocht ik daar op een bed gaan liggen. De co assistent vertelde me dat ik mijn armen gespreid moest houden en dat hij een infuus in ging brengen en dat hierna dr Verdonck zal komen en de anastasist.
Toen vertelde hij me dat hij gelijk wat ingebracht had om wat relaxter te worden. daarna kan ik me alleen herinneren dat dr Verdonck nog kwam e wat lijnen tekende. Na dat moment was ik vertrokken. Dus niks geen roesje, dat was al dus met het infuus gedaan. haha.. achteraf maar goed dat ik dat niet besefte want toen ik wakker werk was het al gebeurd.

Ik werd ergens in een hoekje wakker, en riep alleen om t evragen of het goed was gegaan. Ja hoor antwoorde de zuster. toen heb ik gezegd dat ik naar mijn ma wilde en dat ik het koud had. Ik had het mega koud.BBBBbbbrrr....
we zullen straks naar je man gaan gad de zuster aan, na mijn idee duurde dat een eeuwigheid, maar uit eindelijk werd ik met bed en al naar mn kamer gebracht en daar zat  mijn man op mij te wachten.

Hierna ging het bergafwaarts, mijn bloeddrukte zakte steeds verder en verder. Ik begon te draaien met mijn ogen, en voelde me steeds verder weg zakken. Het infuus werd opgevoerd, en kreeg het kouder en kouder.
de zusters vertrouwde het niet en riepen gelijk de artsen erbij. Mijn bed werd ingesteld met hoofd naar beneden en mn benen omhoog. Weer bloeddruk meten en het infuus nog harder laten lopen. uit eindelijk knapte ik toen op. En kreeg een boilon om te eten.
Toen kwam de zuster er achter dat ik voor mijn operatie mijn zetpil niet had ingebracht... tja dit werd ook niet verteld dat dit moest. Dus hup, als nog de zetpil erin en aansterken.
Toen ik eenmaal weer praatjes kreeg mocht ik vrij snel in de rolstoel naar huis en naar beneden om vervolgens in de auto te stappen om richting huis te gaan.

Nu een drukkend gevoel door het verband. Heb wel een borstband op advies van dr Verschoor aangeschaft.
Ik zit nu lekker beneden en doe rustig aan.

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten