maandag 12 november 2012

Na hoeveel dagen weer je normale leven oppakken?




Na hoeveel dagen weer je normale leven oppakken?

Hallo lieve dames!

17 december wordt ik geopereerd aan mijn (nu nog kleine & ongelijke) borsten!
Zit net in een erg drukke periode met school op dat moment. Gelukkig mis ik maar 4 dagen school, want meteen daarna heb ik kerstvakantie.
Na de kerstvakantie heb ik helaas al tentamens (mijn moeder brengt me dan naar school, aangezien me het nog best eng lijkt om dan meteen al in volle bussen te gaan staan). Dus moet ik in de kerstvakantie toch wel echt wat dingen voor school doen.

Ik vroeg me af hoelang het ongeveer duurt voordat je je bed weer uitkan en je op een rustig tempo weer wat dingen kan gaan doen? Dagelijkse dingen zoals je kamer opruimen, naar de winkel om wat kleine dingen te halen (ik woon 100 meter van het centrum af, dus dat scheelt!) Ik werk samen met een projectpartner (die niet weet dat ik aan mijn borsten wordt geopereerd. Ze weet wel dat ik wordt geopereerd en dat ik daarom niet naar school kom), dus ik vroeg me af of ik na ongeveer 2 weken met haar zou kunnen afspreken om aan ons project te werken, zonder dat ze doorheeft dat ik hele erg last heb van bijvoorbeeld mn borsten.

Misschien beetje rare vraag, maar ik zit er best mee! Kunnen jullie misschien vertellen hoe jullie het herstel in de eerste weken hebben ervaren? Wanneer kon je weer naar buiten, fatsoenlijk lopen etc?

Alvast bedankt ladies! Kan niet wachten op mn nieuwe boobies, hihi
xx

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten