zondag 18 november 2012

Bijna 5 wk po. Mag je in een rokersruimte zitten?




Bijna 5 wk po. Mag je in een rokersruimte zitten?

Hoi Dames..
Ik ben nu 4 wk en 5 dagen po.
Ik vroeg me af of ik alweer in een ruimte mag zitten waar veel gerookt wordt?
Ik rook zelf niet, maar bijna al mijn vrienden wel, en dan zitten we achter het huis aan onze 'eigen' bar, en daar wordt dan erg veel gerookt. Tot nu toe heb ik elke keer gezegd dat er niet gerookt mag worden, omdat toen ik een week po was, de pc dit ook afraadde.
Mijn herstel gaat redelijk goed verder, littekens zijn alleen in het midden nog donkerrood, maar helemaal aan het uiteinde worden ze al roze.

Kan ik vanavond zeggen dat er gerookt mag worden, of moet daar nog mee gewacht worden?

xx

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten