zaterdag 10 november 2012

Even voorstellen dus :) & nicky328 : 23 oktober 2012 : Dr. Nolens : Groeninghe ziekenhuis : Kortrijk




Even voorstellen dus :)

Hoi! Ik ben hier net toevallig beland, na het googlen voor informatie.

Ik ben een jonge mama van 30 (kindjes zijn 2,5 en 6m) en aangezien ik er geen extra meer wil en de 'situatie' alleen maar schreinender geworden is na mijn zwangerschappen en borstvoedingen, heb ik er nu echt wel genoeg van. Ik wil absoluut een borstvergroting, maar daar stopt mijn vastberadenheid. Momenteel heb ik een 70A maar eigenlijk is zelfs dat te. Als ik een strak topje aanheb en geen bh, dan ziet mijn bovenlichaam er qua borsten amper anders uit als een kind van 10. En soms hebben die nog meer geluk. Na mijn eerste zwangerschap heb ik ook een vibroadenoom gehad in mijn ene borst. Dat is operatief verwijderd, maar dat laat hoe dan ook een lege ruimte na. En er was al niks! Tijd voor actie dus.

Vandaar mijn registratie hier: op zoek naar info! De koe bij de horens vatten zeker?

Groetjes!
Lienteke

Read More »

nicky328 : 23 oktober 2012 : Dr. Nolens : Groeninghe ziekenhuis : Kortrijk

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Weet nog niet goed hoe het werkt, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Ik ben 41 jaar en heb 2.5 weken geleden een borstvergroting laten uitvoeren. MF 220 cc. Ik had vroeger een 75 b, maar de laatste maanden een 75 a. Ik worstel al jaaaaaren met het probleem dat ik mijn borsten te klein vond. Dus nu eindelijk de stap gezet. Na wat passen kwamen we dus op de maat 220 cc uit. Groter ging te groot zijn , dachten we (ben 1.60 m en weeg 50 kg). Ik droeg al jaren een gevulde bh onder kledij en die maat die ik ging hebben na de vergroting ging ietsjes groter zijn dan de gevulde bh. Dus toppie!

Nu is de operatie voorbij. Ze beginnen mooi te worden. Ze passen bij mijn lichaam, heb nu inderdaad een 75 c (kleine c), maar toch....ik had ze graag iets groter gehad. Zonder kledij zijn ze wel mooi en tamelijk groot , maar met kledij, vind ik ze zelfs iets kleiner dan met mijn gevulde bh!! Ik draag wel nog een sportbh. Ze zeggen dat dat wat plattrekt, maar ik vind het niet. Mijn borsten zijn nog hard, dus veel plattrekken kan niet, denk ik.
Ik voel me wat droevig. Heb zoveel geld betaald, moet de pijn uitzitten (valt best mee), kon nu eindelijk eens kiezen van grootte en ik heb ze te klein gekozen :-((.
Ik heb een vergroting laten uitvoeren en dan zie je het niet echt als ik kledij draag! Het is nu ook winter en draag je meer truis, in de zomer gaat het waarschijnlijk wel meer opvallen.

Nu is mijn vraag naar jullie : herkent iemand zich in mijn probleem?
Worden ze wat groter als je een andere bh mag dragen? Dragen jullie nog push-ups?

Groetjes,
Nicky

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten