donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

14 november: Dr. Damen, Welness Kliniek

Op 14 november heb ik mijn BV laten doen bij DR. Damen id Welness Kliniek. Had gekozen voor 330cc, high en achter de spier. Service van de kliniek was goed. Om 7.50u moest ik er zijn. Was er uiteraard véél te vroeg, dus mocht ook iets vroeger naar m'n kamer, kreeg daar een schortje aan en moest een zetpil opsteken en binnen het halfuur kwamen ze mij halen.

Op de operatietafel vind ik zoizo een enge belevenis, zeker het steken van een baxter, de verpleegster vond geen ader dus moest het in m'n pols (NOG ERGER).

Kleine 2 uurtjes later lag ik al op mijn kamer en was ik wakker. Ik ben altijd vrij goed na een verdoving/narcose dus dit was ook weer het geval, enkel was ik heeeeeeeeel moe.

De terugrit naar huis heb ik de hele tijd geslapen, van pijn was nog geen sprake.

Eenmaal thuis, heb ik me geïnstalleerd id zetel, geprobeerd iets te eten maar erna kwam alles er terug uit, ookal voelde ik me zeker niet ziek.
De eerste nacht was VERSCHRIKKELIJK, echt heb geen oog dichtgedaan ondanks de pijnstillers.

De dag daarna was al even vreselijk als de nacht... Maar toen iemand van de WK belde vertelde die lieve vrouw mij dat het alleen maar beter zou gaan. En gelijk had ze.

Ik ben nu 8 dagen PO en voel me al veel beter als een week geleden. Enkel nog beetje last vd normale kwaaltjes (gevoelloos, spierpijn, rugpijn vh slapen). Ook heb ik gisteren m'n verband eraf gehaald en ik moet zeggen, ik vind ze totaal niet mooi... Ze lijken nep, hoog en zijn stug. Ik weet dat ik hier nog niet teveel over moet stressen maar het werkt wel een beetje op mijn humeur.

Vandaag moest ik net met de hond buiten en uiteraard trok dat dom beest mega hard als hij een duif zag, zéér vervelend, heb precies terug veel pijn... Hoop dat dit geen invloed gaat hebben op mijn inkapselprocess...

Hoop echt dat mijn borsten nog veel gaan veranderen, want zoals ze nu zijn pff weet ik het niet...

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten