maandag 12 november 2012

even voorstellen




even voorstellen

hoi lieve meiden..ik kom me ff voorstellen.
ik ben vlindertje, getrouwd en moeder van 2 zonen.
ik heb 16 oktober jongsleden mijn borsten laten vergroten
in het wellneskliniek door dokter verdonk..ik heb me altijd geschaamd
voor mn kleine borsten a tot kleine b cubje , en het heeft dan ook jaren geduurd voordat ik
eindelijk de knoop door hakte..komt ook mede door dat ik er achter kwam dat ze in het wellneskliniek
je een roesje geven en je niet machinaal in slaap houden, zoals de gebruikelijke narcose..voor mij was dit
de oplossing voor mijn angst...ik moet zeggen dat ik er heel erg tegen op zag,maar achteraf gezien viel het me heel erg mee..
ik heb niet veel pijn gehad, nu ook nog steeds niet, af en toe wat steken en trekken in mn borsten..het enigste wat ik heel erg vervelend vind is dat ik al 4 weken op mijn rug lig..kan dan niet echt slapen grrrr...hoop dan ook dat ik weer snel op mijn zij kan liggen...ik heb monobloc softone implantaten van 380 cc achter de borstspier geplaats gekregen..ik merk wel dat mijn rechterimplantaat hoger zit..(rechtshandig)ik hoop natuurlijk dat dit nog goed komt..ook draag ik nu al 4 weken een borstband..en soms voel ik mn implantaat over de spier bewegen..voelt vreemd..ik had en hoop nog steeds dat mn borsten een volle c of kleine d cup gaan halen, want ik zelf vond ze direct na het verwijderen van het verband(na 10 dagen) (te) klein... ik kreeg een sportbeha van hun met de maat 85 b.. was ik al niet blij mee..ik dacht.. een B???? zit zelfs niet strak... ooooh ja voordat ik het vergeet...ik vind deze forum super...ik haal hier zo veel informatie..geweldig gewoon.. ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen ivm met de uiteindelijke grote van de borsten en eventueel het indalen van mn rechterborst... thanks alvast....

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten