donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

zwanger na 4weken bv?

hoi dames ,

ik ben 4weken en 1dag po aan een borstvergroting , ik ben donderdag juist te weten gekomen dak ik 7weken zwanger ben ... dus ik was zwanger terwijl ik geopereert werd .
weten jullie of dit kwaad kan voor men borsten en het kindje ?

ik heb wel heel lang geslapen door de narcose en de dag daarna naar spoed moeten gaan want ik kreeg bijna geen lucht meer en kreeg een hyperventilatie aanval en stuiptrekkingen de dokter zeiden dat dit kwam omdat ik eigenlijk een overdosis van pijnstillers had genomen maar op spoed zelf hebben ze me ook nog verschillende medicatie via baxter toegedient die verkeerd uitsloeg op de medicatie die ik thuis had genomen dus moest weer een tegengif toegedient worden , moest toen braken en het was gewoon flashy groen door al die chemische producten , had nog nooit zoiets gezien.
zou dit kwaad kunnen voor het kindje en voor men borsten ?

alvast bedankt
mimii

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten