maandag 12 november 2012

even voorstellen




even voorstellen

Mijn naam is Lisanne en ben 21 jaar!

Na veel nadenken heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en ben rond gaan kijken naar verschillende klinieken. viavia ben ik op deze site uitgekomen en na de site grondig doorgelezen te hebben ben ik heel positief over dr Plovier geworden!

ik heb een 1e consult gemaakt op maandag 7 januari! het duurt nog wel even maar doordat ik bijna geen vrij kan krijgen staat het consult wat later.. Ook ben ik nu druk met sparen en denk het geld rond Mei op mijn rekening te hebben. natuurlijk heb ik wat extra gespaard voor eventuele kosten die erbij zouden komen.

nu ben ik ook druk aan het kijken waar ik straks op uit wil komen. omdat ik best mager ben en heel lang (1.78 en 55 kg) wil ik niet dat het er straks fake uitziet en dat het niet bij mijn lichaam past. nu zit ik namelijk op een 75A en ik wil het namelijk ook zo natuurlijk mogelijk hebben. nu draag ik extra pushup bh's zodat het lijkt alsof ik meer heb en dat ik zoweinig mensen hoef te vertellen wat er gaat gebeuren. ik had gelezen dat bij dr Plovier je altijd uit moet gaan van een grotere maat? hiermee twijfel ik nog wel. straks is het veelste groot voor mijn lichaam en staat het me helemaal niet.

heeft iemand ervaring met mijn bovengenoemde vraag? dat het groter uitgevallen is als dat je eigenlijk tijdens het consult afgesproken hebt. ook vraag ik me af hoelang je ongeveer vrij zou moeten nemen van je werk. omdat ik dus moeilijk vrij kan krijgen en het op mijn werk niet aan de grote klok hangen wil. ik werk namelijk fulltime in een kledingwinkel.

ik kijk wel heel erg uit naar mijn 1e consult!

groetjes, Lisanne

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten