donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

Aangezien mijn account verdwenen was een nieuwe poging

Tja, ik ben 53 en min of meer gelukkig zoals ik ben.
Kennelijk is het niet voldoende om regelmatig even te kijken, maar moet je minimaal 1 keer per jaar ook een bericht plaatsen, want mijn account was dus in het ongerede geraakt en mijn posts verloren.

Ik had een paar jaar geleden een oproepje geplaatst om mij (web-)winkels door te geven waar beha's worden verkocht voor dames die een maatje hebben waarmee je niet lekker slaagt bij de Hunkemöller of zo, zodat ik een lijstje kon aanmaken voor geïnteresseerde dames. Heeft helaas nooit storm gelopen, ook al bestaat het lijstje nog steeds. Mocht je interesse hebben, stuur mij even een berichtje op leontine.bh.lijstje@gmail.com, Mocht je een aanvulling weten, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om me een berichtje te sturen.

Liefs, Leontine

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten