donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum


feedamail.com Borstenforum

verslage dat ik ga proberen up to date te houden

Hallo ,

Zoals eerder geschreven in het voorsteltopic heb ik een prothesewissel gehad omdat de linkse bij de vorige stuk was .
Sommigen onder jullie weten dus ook dat ik in de galerij enkele foto's geplaatst heb omdat ik vermoed (de ) dat er complicatie's zijn / waren .

De eerste borstvergroting is zo'n acht jaar geleden ongeveer bij ene Jaques Van de Put ( niet naartoe gaan = slager , wil enkel maar geld en geeft geen garantie bij de prothese's ! )
de implantaten die gebruikt zijn , zijn eurosilicone , normaal gezien gaan deze nochtans vrij lang mee , maar omdat deze SLAGER in het zwart werkte en her en der graag
meer geld uithield is de kans vrij groot dat de prothese's niet goed waren , al van in het begin .
Operatie ging als volgt :
Je komt binnen en gaat nog even in de wachtzaal zitten waar nog dames zitten te wachten op hun ingreep , je komt bij hem binnen , hij tekent af op je borsten waar de implantaten komen te zitten en je krijgt een blauw drankje waar je wat slaperig van bent .(Rohypnol ) Je moet naar een kamertje met een bed , topless , je broek en schoenen mag je zelfs aanhouden , je krijgt ook geen schortje of dergelijke .
Dan is het jouw beurt en komen ze je wekken , je zou denken dat je dan verdoving ingespoten krijgt , maar dat mag je wel vergeten , je krijgt ZES injectie's in je borsten en dan begint hij aan de ingreep met 1 assistente , niet veel later propt hij er wat watjes op en krijg je een gewone sportbeha aangedaan en mag je weer naar huis , dit is wel OP de borstspier .

ik heb jaren een lelijk resultaat gehad ,en dan plots begon ik pijn te hebben , de pijn bleek een kapotte implantaat te zijn aan de linkerkant .
Daarom ben ik dus bij Dr. Benoit De Sart in Alleur ( België ) geweest , in Esthea Clinic .

Die heeft alles eerst mooi uitgemeten , afspraak gemaakt voor de ingreep .
Tijdens de ingreep is er blijkbaar nogal wat gerommeld in de linkerborst omdat de siliconegel zowat OVERAL in mijn borstholte zat . De rechtse werd ook vervangen uit voorzorg .

Ik heb nu 400 cc achter de borstspier laten plaatsen met  ( ik vermoed dat dit de naam van de prothesen is ? merk ? ) Cereform Optima , round profile High , MET garantie ( gelukkig maar :-) ) .

Momenteel ben ik (nog ? ) niet tevreden van het resultaat ... de linkerborst staat naar buiten gekeerd en is onderaan erg dik , lijkt wel een band dat errond zit binnenin .
De rechterborst begint er ( naar mijn mening ) al mooi uit te zien .
De chirurg heeft me steeds verzekerd dat de linkerborst nog goed komt , maar om eerlijk te zijn heb ik dat tot nu toe nog niet echt vertrouwd , deels omdat ik al 1x lelijk in het zak gezet ben en deels omdat ik het er niet mooi vind uitzien en vreemd ook .
Ik ben intussen ook naar verschillende dokters geweest om daar een second opinion te krijgen , volgens hen komt het nog goed .
De dokter van gisteren heeft ze nog eens onderzocht en kwam tot de conclusie dat ze het vocht zo kon voelen zitten en dat er bloedklonters aanwezig zijn waardoor het vocht niet weg kan . Nu krijg ik medicatie om de bloedklonters op te lossen , en dus zou het vocht binnenkort ook moeten wegtrekken . Ik hoop dat het goed komt .

Ik hou jullie op de hoogte !

Groetjes ,

Vixke

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten