zondag 18 november 2012

Mijzelf even voorstellen :)



Mijzelf even voorstellen :)

Hallo!

Ik loop nu al een aantal jaren met de gedachte om een borstvergroting te nemen. De laaste paar maanden heb ik het besluit genomen om het dan ook daarwerkelijk te gaan doen. Afgelopen maandag heb ik een consult gehad bij AZZC kliniek in Groningen.
Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb aangegeven dat ik pas in januari 2013 een afspraak kan maken, dit in verband met de kosten van de vergroting. Ze snapte het daar heel goed en als ik nog een consult wilt voor de operatie dan mag ik altijd even bellen voor een afspraak.
Ik ben nu 25 jaar en heb een BH maat van 70A. Graag wil ik naar de grote C of kleine D. Ik ben namelijk maar 165 lang met een gewicht van 55 kg.

Op dit forum ben ik terecht gekomen om vooral ervaringen te lezen over de operatie en het herstel daarvan. Daarnaast zal ik een verslagje gaan maken als het eenmaal zover is en ik daatwerkelijk een datum heb geprikt.
Voor mijn werk mag ik de hersteldagen gelukkig opnemen als ziektedagen Ik ben daar heel blij mee. Daarnaast heb ik een super lieve vriend die alle zorg opzich wilt nemen!

Groetjes!

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten