maandag 12 november 2012

16&21 november consult accz en Dr.demeyere




Wat zijn jullie ervaringen mbt prothesewissel

Hallo,

As vrijdag worden mijn PIP protheses verwijderd voor andere protheses.
mijn vraag is wat jullie ervaringen zijn mbt de prothesewissel.
Ik heb namelijk de eerste keer ontzettend veel pijn gehad, en maak me toch best wel druk om het herstel na de prothesewissel.
Hier en daar heb ik wel gelezen dat de pijn wat minder zal zijn dan bij de eerste operatie, maar graag hoor ik jullie ervaringen..misschien kan iemand mij wat geruststellen!

Hoeland mochten jullie niet tillen? heb namelijk een zoontje van 9 maanden en ik hoop hem toch weer snel te kunnen oppakken en het dagelijks leven met hem weer op te pakken.

Graag hoor ik van jullie!
bedankt.

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten