zondag 18 november 2012

Snoopy1996 : 12 december 2012 : De de Blécourt : Bergman kliniek Bilthoven




Snoopy1996 : 12 december 2012 : De de Blécourt : Bergman kliniek Bilthoven

*zucht* Waar moet ik beginnen, bij het begin of bij vorig jaar april toen ik ineens een acute rughernia opgelopen zou hebben... *zucht* Ik begin gewoon waar het nieuwe begin nu begonnen is!

Dinsdag 16 oktober had ik mijn eerste consult met drs de Blécourt in het zkh te Schiedam, uiteraard had ik wat naslagwerk gedaan op google en de diverse forums, zakelijke man maar goed in zijn werk. Nou zakelijk prima, ben ik ook over het algemeen, doe maar normaal leven is al gek genoeg en waarom ergens omheen draaien als je er ook rechtstreeks kunt komen. Anyways ik dwaal af


Stoppen met roken was mijn deal en hij zou mijn aanvraag bij de zorgverzekering in gaan dienen, let wel meid dit kan zomaar 3weken tot langer duren... pff nog zo lang dacht ik, liever gisteren als morgen instelling...

Donderdag 18 oktober was de zorgverzekering al akkoord en had ik mijn bevestiging ontvangen!

Dinsdag 6 november tweede afspraak in het zkh [drs de Blécourt werkt alleen de dinsdagen in het zkh] - alles is akkoord, via het ziekenhuis ben je volgend jaar maart/april aan de beurt, als je wilt kan ik je ook in de Bergman kliniek te Bilthoven helpen dan ben je nog voor het eind van het jaar aan de beurt...

Lets do IT - we zitten nu toch in de sneltrein, get it over with, na al die jaren ellende, mezelf ellendig voelen, niet happy met mezelf, rugklachten tot argwaan van  een hernia en het niet kunnen doen en laten met m'n 4jarig zoontje [alleenstaande moeder dmv donor] ben ik er helemaal klaar voor/mee!

Gisteren gebeld met de assistente en mijn datum voor de o.k. is 12-12-2012 - als dat geen lucky number is weet ik het ook niet meer.
Wel moet ik nogmaals akkoord afwachten van de zorgverzekering omdat het nu buiten het ziekenhuis om gaat maar ze voorzien geen problemen, you never know dus ben nog wel wat huiverig, zal je net zien...

Mijn verhaal tot zover in een notendopje gegoten maar wilde het toch delen, ergens kwijt, "lotgenoten", meiden die dezelfde gevoelens ervaren, ervaren hebben bladiebla - x

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten