zondag 18 november 2012

Borstenforum





Hoi,

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik mij aangemeld, omdat ik al een geruime tijd overweeg om een bv te laten doen. Ik ben 30, moeder van 2 kids en helaas is er niet veel over van mijn borsten na 2 periodes van 8 maanden borstvoeding geven. Nu vind mijn man het niet erg, alleen ik wel. Het is nu ruim een jaar geleden dat ik de laatste voeding heb gedaan en helaas is er nog niks van nature hersteld.

Ik ben hier dus om ervaringen te lezen, resultaten te bekijken en alle voors en tegens tegen elkaar te wegen. Ik ken verder niemand met een bv, en waar ik hel erg nieuwsgierig naar ben is hoe het voelt als je je borsten vast hebt... Voelt het echt als een ballon, of is het toch soepel? Nou ja,  gewoon heel veel vragen ook.

Ik woon in Amsterdam en ben benieuwd of er ook vrouwen zijn die daar een goede of slechte ervaring hebben gehad.

groetjes, nieuweborsten

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten