donderdag 8 november 2012

Romy_20 : 17 december 2012 : Dr. E. Mesters : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven





Romy_20 : 17 december 2012 : Dr. E. Mesters : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven

Hallo ladies!

Ik ben nieuw op dit forum en ik wil even mijn verhaal met jullie delen
Heb al een aantal jaren scheve borsten en heb er uiteindelijk toch voor gekozen (hoe jong ik ook ben, namelijk 19)
om voor plastische chirurgie te kiezen.

Mijn linkerborst heeft cup AA en mijn rechterborst een kleine B cup. Vind het erg lelijk dus ik hoop echt met de operatie een mooi resultaat te krijgen! De PC heeft me aangeraden om links 365 CC en Rechts 315 cc te plaatsen. Dit komt voor de borstspier omdat het bij mij niet nodig was! (Ik sport ook aardig veel, dus heb vrij sterke borstspieren) Ik krijg de Natrelle prothese, anathomische vorm. Ik hoop minimaal een volle C cup te krijgen aangezien ik vrij groot ben (185 m) en heb vrij brede heupen/benen Volgens de PC zal ik met deze implantaten een mooie natuurlijke verhouding krijgen.

Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, hoop dat alles goed gaat komen!
17 december is het al zo ver, kan niet wachten op de resultaten!

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten