donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

welke cupmaat?? Heb nu 75 AA

vul me poll in

Read More »

Heb je de maat borsten die je gewenst had voor je bv/bvk?

Ik ben nieuwsgierig of jullie tevreden zijn na je bv of niet, en of je beeld dat je van te voren van de gewenste bh-maat had, achteraf gezien ook nog je doel zou zijn geweest

Read More »

Hanneke : 12 november 2012 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek

Hallo Allemaal,

Ik ben toch maar even lid geworden om te kijken hoe jullie een bv hebben ervaren! Ik heb 10 dagen geleden in belgie een bv gehad bij dr. verdonck. Bij mij is het in principe allemaal prima verlopen en ik heb het resultaat al gezien. Helemaal happy maar ik heb nog steeds vrij veel last, pijn en erg gewollen bosten. Het slapen is dan ook niet echt geweldig aangezien ik een buikslaper ben en ik nu op mijn rug moet liggen.

wat is jullie ervaring hiermee????

gr Hanneke

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten