donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

Na tijdje weggeweest weer terug! Borstvergroting febr. '13 JB ziekenhuis

Hoi allemaal,

Had altijd een mooie D cup, na bijna 2 jaar borstvoeding te geven aan me 1ste kindje bleef er een lege C cup over :-(
Daarom had ik in 2008 gekozen voor een borstvergroting. Hiervoor bij het beruchte kliniek in Breda Silhouet een gesrek gehad. In april operatie gehad, 310cc PIP implants.
Super blij met het resultaat, had een mooie E cup!
Nu door alle gekheid door de PIP, mag ik nieuwe boobies! Wat een geluk bij pech! Na de borstvergroting nog 2 kids erbij, dus erg mooi vind ik ze niet meer. Heb nu nog wel een D/E cup maar niet meer mooi rond en stevig.
In februari zal de wissel plaatsvinden in het JB ziekenhuis is den bosch, door pc dr. Hermans.
Ditmaal kies ik voor 500cc natrelle allergen ben erg benieuwd!

Iemand tips?

Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten