donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum


feedamail.com Borstenforum

Vraagjes

Beste allemaal

Ik ben op 5 juni geopereerd door Dr van Selms.
Ik heb nu een mooie E cup, zeer blij mee.
Nu vraag ik me alleen af, wat ik echt nog niet mag doen, nu zo'n 5 maanden PO.
Ik heb weinig last meer, maar bijv wel als mijn menstruatie eraan komt, zijn mn borsten erg opgezet, pas ik mn bhs amper en heb ik wel gevoelige borsten. Altijd wel gevoelige borsten gehad, maar nu let ik overal veel meer op.
Ook vraag ik me af of ik zonder sportbh kan slapen? Ik slaap nog bijna elke nacht met een sportbh.
Ik ben gewoon heel bang dat ik alsnog een complicatie krijg doordat ik iets doe wat nog niet mag of fout is, al doe ik erg nog steeds voorzichtig mee, ook met sporten.
Hoe voel je nou dat het niet goed gaat, of dat er iets met de prothese mis is?

Mn linkerborst heb ik namelijk af en toe nog wel steken of doet het een beetje zeer, rechts helemaal geen last van.

Weten jullie meer over het herstel wat dit betreft?

Groetjes Veer

Read More »

Ans1808 : 19 november 2012 : Dr. Smulders : Velthuiskliniek

Hoi, ik ben Ans.
Ik heb afgelopen maandag een prothese wissel ondergaan.
Ben van pip prothesen die verwijderd moesten worden 325cc naar 450cc gegaan. Achter de spier.
Nu ronde mentor prothese.
Heb 2kinderen en na 2 kinderen natuurlijk ook minder borsten overgehouden.
Nu een dag na de operatie voel me redelijk goed, ben erg benieuwd welke cup ik uit kom.
Ze lijken nog erg plat. Maar dat zal nog wel bij trekken.

Hoop lekker mee te kletsen en lezen.
Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten