maandag 12 november 2012

Help me word er gek van!!!




Help me word er gek van!!!

hallo,   Ik ben nu 9 dagen geleden geopereerd.  Had een kleine b cup en heb 295cc erbij gekregen voor de spier.    Ik voel en zie dat links groter is en een stuk ronder.   En rechts kleiner en loopt bij mn hechting minder rond als bij de linkerborst. Ik vind het verschil wel aardig groot.  En moet zeggen dat ik mn rechterborst (de kleinere) eigelijk al te klein vind.  En ik ze liever beide zo groot en vol had als links.     Nou is het pas 9 dagen geleden.   Maar hebben jullie hier evaring mee???   Kan het zijn dat mn rechterborst (kleine) nog wat groter en voller gaat worden en ronder of niet?      En wat nou als ik ze toch te klein vind,  moet je dan opnieuw de operatie betalen!!??     Nou had ik altijd wel wat verschil maar de pc vond het niet nodig om met verschillende cc's te werken.        Word gek van mezelf

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten