donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Prothesewissel vraagje

Hallo!

Ik volg stiekem alles hier, dus ik vond het hoogste tijd om eens wat te schrijven en een paar dingetjes te vragen.

Afgelopen woensdag ben ik geopereerd- prothesewissel na 13 jaar. Er was t vermoeden dat 1 prothese lek was en ik vond ze na de bevalling en borstvoeding toch niet mooi meer, dus hoogste tijd. 13 jaar terug had ik monobloc hydrogel 300 cc LP voor de spier, nu weer monobloc (gewoon dik tevreden en iedereen zegt dat ze prachtig en natuurlijk uitzien dus...) maar naar 440 cc HP voor de spier gegaan.

Mijn rechterpocket/ kapsel is van binnen wat omhoog gehecht, omdat het wat uitgezakt was, links gewoon t bestaande pocket gebruikt.

Ik ben nu 4 dgn PO en voel me goed- wel pijn, maar meer rechts waar het kapselreving plaats vond, links doet zowat geen pijn.

Nou heb ik dus een vraagje over hte reven van de kapsel- zijn er meerdere mensen die dat hebben gehad. Mijn borst hing eerst echt 3 cm lager en iets naar de oksel en dat is nu mooi gelift en naar binnen, maar voor mijn gevoel iets te veel want er zit nu halverweg mijn bost een soort deukje vanuit mijn oksel richting de tepel. Ik dek dat daar het meest gehecht is van binnen. Trekt de kapsel van binnen nog bij/ rekt het nog wat mee of blijft het zo?

Ik moet woensdag mijn hechtingen eruit laten halen en zal aan de pc vragen, maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.

Verder durf ik mijn wond nog niet nat te maken, ik lees veel tegenstrijdige berichten. Mijn pc zei wel douchen maar in alle stress ben ik vergeten te vragen of dat inhoudt dat de wond ook nat mag worden of dat ik het moet afdekken...

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes, Boobie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten