zondag 18 november 2012

Katje : 21 januari 2013 : Dr. Demeyere : Artemedis




Katje : 21 januari 2013 : Dr. Demeyere : Artemedis

Hallo dames!  Jaaa het was zover vandaag!  Mijn 1e consultatie bij Dr. Demeyere!  En wat een topper!  Ik ben helemaal blij!
Vriendelijk!  Heel professioneel, duidelijke uitleg (wel veel ) en goeie pasbeurt!  
Ik had mijn beste vriendin meegenomen en zij was ook héél enthousiast, ze had er hetzelfde goed gevoel bij en zei zelfs: "awel als ik ooit een BV laat doen, dan mag hij dat ook doen "

Maar met het feit dat hij zoveel verteld heb, heb ik nu moeite om alles aan m'n vriend hier thuis na te vertellen!  Ai caramba!
En hij heeft nu net zoveel vragen!!!
Anyhow!  Na veel praten en vragen stellen gingen we over tot de pasbeurt, hetgeen ik wou propte hij meteen in mijn BH!  
Eerst had hij prothesen van 280cc geplaatst, maar voelde meteen (dit mag nog een sneetje groter voor mij) dus zette hij 310cc in mijn bh en dat was écht mooi!  Niet te groot, niet te klein, in mijn ogen perfect!  
Jullie weten misschien dat ik vooral héél natuurlijke boobs wil, en ik denk écht wel dat ik met 310 (wsl wordt dat dan 325 want die gaan met 25 cc omhoog denk ik hé?) happy ga zijn!

Ik heb nu nog een afspraak 4 december bij Dr. Damen, maar weet eigenlijk niet of ik daar ook nog naartoe wil.... ik heb hier écht een supergoed gevoel bij, wat denken jullie?
Afzeggen?  Of toch langs gaan?

Dus effe samengevat:
Prothesen van Mentor, bolvormig, 310cc, medium profile (ben ik nog iets vergeten?)

Ik zou, omdat ik mijn vakantie al heb moeten aanvragen voor 2013, 2 data hebben dat hij de operatie kan doen: 21/1/2013 of 31/1/2013...
Dus nu moet ik nog naar m'n werk bellen om te vragen of ik de eerste periode vakantie kan krijgen ipv de 2e, liever de 21e, dan de 31e hoor, hoe verder van m'n trouw hoe beter toch?

zo, ik ben opgelucht!  Laat julle mening maar horen!

liefs,

katje

ps: ik post snel fotootjes van hoe het eruit zal zien voor zover die foto's duidelijk zijn...

Read More »



Geen opmerkingen:

Een reactie posten