maandag 12 november 2012

info lezen over beslissing bv




info lezen over beslissing bv

Hallo,

Ik ben 48 jaar en loop al vanaf mijn jeugd met het probleem dat ik geen borsten heb, nog geen AA maat.
Toen ik 21 was, ben ik langs huisarts gegaan om te vragen of er niks aan gedaan kon worden, dat kon niet volgens hem dus mij er maar bij neergelegd.
Nu loop ik heel erg tegen psychische problemen aan, en dit met mijn huidige huisarts besproken, die had me doorgestuurd naar chirurg en ben daar vanmorgen geweest.
Helaas wordt het wettelijk niet meer vergoed, ook niet als het psychisch zo'n probleem is, je krijgt wel psycholoog vergoed, belachelijk vind ik het. maar goed, het komt erop neer dat ik nu alles even op een rijtje moet zetten en kijken of het financieel haalbaar is, want ik wil het toch wel door gaan zetten, ook al moet ik er een lening voor af sluiten.
Ik was aan het surfen op internet en kwam deze site tegen, en hoop dat ik hier de vragen en antwoorden kan krijgen die ik zoek, ik ga rustig alles doorlezen en heb gemerkt dat er veel opstaat, dus aan info zal het me niet ontbreken, wel aan de beslissing om de stap te zetten, want ik heb nog wel twijfels, omdat je toch ook slechte verhalen hoort over bv.

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten