donderdag 8 november 2012

even voorstellen..




even voorstellen..

Hallo allemaal,

Ik overweeg al een tijdje een borstvergroting.
Na 1 zwangerschap en veel sporten, is er niet zoveel meer over van mijn borsten.
Ik heb ze altijd al wel wat groter gewild, maar nu helemaal.. ze zijn wat leeg geworden, heb
denk ik nu 75B (kleine Verder ben ik best wel gespierd, omdat ik veel sport.
Ik ben 1.74m en weeg 59 kg.
Ik heb al een consult gehad bij van Onselen, alleen hij was er zelf niet. Er zijn wel foto's gemaakt en we hebben
gepast. Maat 5 vond ik wel mooi. Op basis van de foto's raadde van Onselen mij amh 380cc aan. Weet niet precies wat dat betekend.
Maar op aanraden van  een vriendin, die zelf bij de bergman kliniek in Heerenveen is geholpen, heb ik nu ook morgen daar een afspraak gemaakt!
Wat ik daar prettig vind, is dat ik met de chirurg een afspraak heb! (van Dam, een vrouwelijke chirurg )
Ik ben heel benieuwd wat zij mij gaat aanraden?!

Iemand tips, of ervaringen?

Liefs

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten