zondag 18 november 2012

even voorstellen




even voorstellen

Hoi iedereen!!

Al een paar jaar zit ik te twijfelen over een bv. Ik ben 23 en daardoor misschien ook vrij jong. Ook zou ik over een jaar of 5 misschien wel kinderen willen en ik ben bang dat dit consequenties heeft op je bv. Daarnaast staat het idee van een operatie me gigantisch tegen (wie niet natuurlijk;)) en soms vraag ik me af of het niet een stukje zelfacceptatie is. Je bent wie je bent, met of zonder grote borsten. Aan de andere kant lijkt het me zo heerlijk om echt vrouw te kunnen zijn! Ik word vaak jonger geschat doordat ik vrij ielig ben en ik vind het een ramp om bikini's/bh's te kopen. Ik hou heel erg van mooie lingerie, alleen omdat ik me net een 14jarige voel af en toe staat het me gewoon tegen om de hunkemoller binnen te stappen...

Mijn ouders staan volledig achter me gelukkig. Wat lastig is, is dat mn vriend juist weer fel tegen is. Hij vindt me mooi hoe ik nu ben en vindt een bv nep. Toch zet ik het door omdat ik het voor mezelf immers doe en niet voor hem, al zet het je toch wel iets sneller aan het twijfelen....


Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen! Zowel de goede als de slechte. Ik ben nu bezig met het uitzoeken naar een goede kliniek (/chirug), dus tips zijn van harte welkom!;) Ik heb alleen nog nooit op een forum gezeten dus ik moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt.

Groetjes Mileetje

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten