donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

sportbeha nog aan

hey hoi damens, ff vraagje, waarschijnlijk een raar vraagje, maar we krijgen allemaal als advies om ons sportbeha minimaal 6 weken dag en nacht aan te houden...nou is mijn vraag, ik heb de eerste 2 weken geen sportbeha aan gehad, maar zat ingepakt met verband..volgende week dinsdag ben ik 6 weken po, maar heb dan maar 4 weken mn sportbeha aan gehad..zou ik dan nu wel of niet nog 2 weken mijn sportbeha moeten aan houden of kan en mag ik dan eindelijk een mooi beha-tje aan...

Read More »

Pluympje :14 november 2012 : Dr. Damen : Wellnesskliniek

Hey!

Ik ben Naomi, ben 22j en heb een week geleden mijn BV laten uitvoeren bij dr. Damen id Wellness Kliniek te Genk.

Nu ik een weekje PO ben zit ik toch met wat vragen, mijn protheses zitten precies zeer hoog, is dit normaal? En heb ook een stukje van men l-borst dat gewoon gevoelloos is... Had uit onrust toch even naar de kliniek gebeld en zij vertelden me dat dit normaal is dat het allemaal goedkomt...

Nu wil ik toch graag even jullie ervaringen horen, iemand die hetzelfde had na 1 week of langer?

xoxo Naomi

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten