donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

appelboom : 30 november 2012 : Dr. Ulrich Lichtenegger : Bergmankliniek

Hoi allemaal,

ik mag 30 november onder het mes bij de Bergmankliniek. Eindelijk!

Ik heb nu cup AA, ben 1,74, en 53 kilo.

Dokter Ulrich Lichtenegger gaat de operatie uitvoeren. Ik heb een heel goed gevoel bij haar. Ik wil echt niet zo groot. Een B cupje leek me top omdat ik heel tenger ben. Maar ik twijfelde heel erg tussen een b en een c omdat ik heel veel lees op dit forum dat mensen het achteraf te klein vinden. Dus ik heb mijn moeder nog een keertje meegenomen om te passen maar toen toch gegaan voor de grotere gegaan. 280 cc. ook op aanraden van de arts. Ik krijg dual plane met anatomisch gevormde implantaten.

Ik heb een week vrij genomen van mn werk. Gewoon bureauwerk. Is dat genoeg?

Ik maak me nog wel ongerust over de medicatie. Ik moet het doen op paracetamol en 1 keer per dag meloxicam. Ik hoor van iedereen dat de eerste dag/nacht vreselijk is, en dat t daarna minder wordt. Kregen jullieook niets extra? Geen slaappilletje of iets?

En hoe zit het met die band die je om je sportbh moet dragen? krijg je die bij de kliniek?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten