donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Borsten zijn toch nooit helemaal gelijk!?

Hee Meiden!

Ben zes dagen p.o en heb 325cc gekregen en was bij Van Goyen kliniek in Amsterdam bij dr.
Van Selms.

Mijn borsten zijn qua grootte nooit echt hetzelfde geweest en ik vroeg mij af hoe dat bij andere melden is!

Zelf korfbal ik, en gooi met rechts. Dus wellicht dat doordat mijn rechter borstspier meer ontwikkeld is dat deze borst iets strakker is dan de linker. Dus de borstspier die minder ontwikkeld is daarvan is de borst iets groter.

Zouden jullie vrouwen aub willen reageren! Het verschil bij mij is klein maar ben toch wel benieuwd! Morgen afspraak met de arts ter controle, dus kan ik zijn optiek ook nog horen!

Alleen wat ik mij afvraag, had ik het moeten zeggen, of heeft hij het sowieso wel opgemerkt (hij ziet tenslotte zoveel borsten, ook zette hij de streepjes voor mijn operatie expres anders) alleen is het verschil zo klein dat het geen zin had om bijv 335cc en 325cc te doen. Omdat dan de borst die eerst kleiner was, dan toch groter wordt dan de borst die eerst groter was.

Achja, laat me graag weten!!

X big booby

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten