donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

Wanneer mag ik weer douchen??

Hallo meiden,

Ik zou graag willen weten wanneer ik weer mag douchen?? Ik ben 14 november geopereerd in de Wellness Kliniek en moest eigenlijk 2 weken met verband lopen.. Het verband zakte bij mij af, dus na een klein weekje heb ik het er al afgehaald. Ik durf alleen nog steeds niet onder de douche te stappen, omdat er 2/3 weken niet douchen stond, maar ik vraag me af ofdat dat alleen vanwege het verband was of ook vanwege de hechtingen die bedekt zijn met een 'pleister'.

Ik ben het zo zat om maar half onder de douche te kunnen en me haar op zo'n vervelende manier te moeten wassen. Ik zou dolgraag weer lekker onder de douche willen stappen! Weet iemand of ik al weer mag? Ik ben nu dus 11 dagen po en heb nog de stickers over de henchtingen heen zitten, maar verder zit ik ni et meer in het verband, dus please make me happy en zeg dat ik weer mag douchen .

xxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten