donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

nieuw hier en wat info betreffende mijn boobs

Hallo iedereen hier ,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik blij ben dat ik zulk forum gevonden heb .
Ik heb acht jaar geleden een borstvergroting laten doen , doordat mijn volume na mijn zwangerschap volledig weg was , ik kwam van een mooie volle C , en eindigde na de borstvoeding met nog slechts een platte AA , het was lelijk ook , dus toen de stap gezet naar een borstvergroting .
Helaas had ik mij niet al te goed geïnformeerd over de ingreep en koos ik er de eerste beste chirug uit , die beweerde dat het plaatsen van implantaten ONDER of ACHTER de borstspier niet mogelijk was bij mij . Daarom verkoos hij anatomische siliconen OP de borstspier .
De ingreep was onder plaatselijke verdoving  , een hel van pijn , maar goed , zolang de verdoving werkte ging het nog .

De eerste drie maanden na de operatie begon ik zichtbare implantaten te krijgen als ik mij voorover bukte , ze waren echt enorm lelijk en enorm ingekapseld .
de chirurg weigerde hier iets aan te doen . Na diverse chirurgen opgezocht , bezocht te hebben voor een second opinion , nog steeds geen succes , niemand wou aan
" andermans werk prutsen " . Ik was doodongelukkig . Vier jaar heb ik er enkel complexen van gehad , tot er opeens enorm veel pijn begon op te steken in mijn linkerborst ,
dag in dag uit deed deze pijn . Zo ben ik uiteindelijk nog vier jaar blijven rondlopen met die pijn , maar ik werd er echt knetter van .
lang gespaard en opnieuw gezocht naar een bekwame chirurg die de implataten wou vervangen en nieuwe achter de borstspier wou plaatsen .
Met succes deze keer , de 5e oktober dit jaar , ben ik onder het mes gegaan .
Toen ik wakker werd , uiteraard veel pijn , maar het rare was dat vooral links zoveel pijn deed . De chirurg kwam kijken en vroeg me hoe de pijn in de linkerkant gesteld was , wat ik wel vreemd vond .
Hij vertelde me dat er complicatie's waren tijdens de ingreep en dat het een goed iets was dat ik ze liet vervangen , want bleek dat de linkerimplantaat volledig leeggelopen was in de borstholte , tot bijna de lymfeknopen . ik heb ze toen niet gezien want ze zaten helemaal ingepakt met een soort plaktape en een speciale bh met een band .
Nu een tijdje later is er een groot verschil opgetreden in mijn linker en rechterborst , het lijkt dat deze niet gelijk staan , de linker staat meer naar boven en is duidelijk groter en dikker , ik ben bang dat er iets is misgegaan , of is dit normaal ?

Ik ben in ieder geval blij dat ik hier terechtgekomen ben

Groetjes ,

Vixke

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten