donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

xusjj_gwen : 14 november 2012 : Dr. Damen : Wellnesskliniek

Hallo Allemaal!

Mijn naam is gwen, 23 jaar oud en zoals jullie kunnen zien nieuw op dit forum! Ik dacht laat ik mijzelf ook aanmelden zodat ik ook alle verhalen kan lezen en mijn ervaringen kan delen! hieronder in het kort wat over mijn bv

Ik wilde al een aantal jaar een borstvergroting, omdat ik mijn boobs in verhouding met mijn lichaam niet vond passen, Ik ben zelf 1,76 en 70 kilo en had maar een kleine b75, Na veel nadenken en research dan toch besloten een borstvergroting te laten doen!! Mede dankzij mijn hele lieve vriend die het voor mij voorgeschoten heeft!
Ik maakte een afspraak met Dr. Damen. In eerste instantie een beetje onzeker omdat ik verschillende verhalen las over Dr. Damen, zowel positief als negatief. Uiteindelijk besloten om 13 november toch naar het consult te gaan en om dan te kijken of ik me op mijn gemak voelde bij hem of niet. Het gesprek verliep soepel en na mijn lijst met vragen was ik gerust gesteld. Uiteindelijk gekozen voor 330cc, omdat dit nog een natuurlijk resultaat zou geven, anders zou het er 'nep' uit gaan zien.

De volgende dag werd ik geopereerd en alles verliep prima, snel geholpen en binnen 1,5/2 uur weer terug op mijn kamer. daar nog even 'uitgerust' en vervolgens naar huis gegaan. Ik had de eerste 2 dagen erg veel pijn, maar gelukkig hielpen de pijnstillers wel goed. Nu ben ik inmiddels een week verder en is de zwelling afgenomen. mijn verband zakte daardoor ook telkens af dus dat heb ik er afgehaald en loop sinds vandaag met een sportbeha. Moet wel zeggen dat het allemaal nog erg stijf aanvoelt en dat ik ook vind dat ze erg hoog zitten, maar als ik het goed gelezen heb zakken ze nog naar beneden?? (ik hoop het tenminste!). kan het ook zijn dat ze na het zakken wat groter lijken? Al met al ben ik tot nu toe wel tevreden over het resultaat, maar ik kan natuurlijk pas echt een uitspraak doen als alles zit zoals het hoort!

Liefs Gwen!

Read More »

lisa.t : 21 december 2012 : Dr. Sawor : Viecuri : Venlo

Hallo allemaal,

Ik ben Lisa, 20 jaar en ik denk al lang na over een borstvergroting omdat ik me, zoals waarschijnlijk veel anderen, onzeker voel over de grootte van mijn borsten. Velen zullen denken dat ik misschien veel te jong ben om deze beslissing te maken, maar ik weet het helemaal zeker. Ik heb nu een a-cupje. Bijna niks eigenlijk.
Gisteren heb ik mijn intake gesprek gehad in het Viecuri ziekenhuis in Venray. 21 december gaat het gebeuren en ik kan niet wachten. Ze hebben mij een aantal maten laten passen en we hebben gezien dat 280 tot 300 cc het mooist is. Dit is wel groter dan ik verwacht had voor het gesprek, maar met de pasprothesen zag het er heel mooi en natuurlijk uit en ik sta er helemaal achter.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de operatie.

Liefs, Lisa

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten