zaterdag 10 november 2012

Niet helemaal tevreden na borstvergroting. Wie herkent dit? Help!




Niet helemaal tevreden na borstvergroting. Wie herkent dit? Help!

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Weet nog niet goed hoe het werkt, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Ik ben 41 jaar en heb 2.5 weken geleden een borstvergroting laten uitvoeren. MF 220 cc. Ik had vroeger een 75 b, maar de laatste maanden een 75 a. Ik worstel al jaaaaaren met het probleem dat ik mijn borsten te klein vond. Dus nu eindelijk de stap gezet. Na wat passen kwamen we dus op de maat 220 cc uit. Groter ging te groot zijn , dachten we (ben 1.60 m en weeg 50 kg). Ik droeg al jaren een gevulde bh onder kledij en die maat die ik ging hebben na de vergroting ging ietsjes groter zijn dan de gevulde bh. Dus toppie!

Nu is de operatie voorbij. Ze beginnen mooi te worden. Ze passen bij mijn lichaam, heb nu inderdaad een 75 c (kleine c), maar toch....ik had ze graag iets groter gehad. Zonder kledij zijn ze wel mooi en tamelijk groot , maar met kledij, vind ik ze zelfs iets kleiner dan met mijn gevulde bh!! Ik draag wel nog een sportbh. Ze zeggen dat dat wat plattrekt, maar ik vind het niet. Mijn borsten zijn nog hard, dus veel plattrekken kan niet, denk ik.
Ik voel me wat droevig. Heb zoveel geld betaald, moet de pijn uitzitten (valt best mee), kon nu eindelijk eens kiezen van grootte en ik heb ze te klein gekozen :-((.
Ik heb een vergroting laten uitvoeren en dan zie je het niet echt als ik kledij draag! Het is nu ook winter en draag je meer truis, in de zomer gaat het waarschijnlijk wel meer opvallen.

Nu is mijn vraag naar jullie : herkent iemand zich in mijn probleem?
Worden ze wat groter als je een andere bh mag dragen? Dragen jullie nog push-ups?

Groetjes,
Nicky

Read More »

Tuuntje1970 : 29 oktober 2012 : Dr. Demeyere : Artemedis

Hoi,

Eindelijk heb ik de tijd om mezelf even voor te stellen ;-)

Ik ben Tuuntje1970 en heb op 29/10 jl voor de tweede maal een BV laten uitvoeren bij Dr Bruno De Meyere in Sint-Denijs-Westrem.
Ongeveer 11j geleden heb ik ook door hem mijn eerste BV laten doen en toen heeft hij 140cc geplaatst wat eigenlijk niet zoveel is, maar blijkbaar was mijn huid zeer strak en kreeg hij er gewoonweg niet meer bij!  De protheses werden toen ook voor de spier geplaatst en aangezien ik toen toch ietsje magerder was dan nu, vond ik toch altijd dat je die prothese soms kon voelen en ook kon zien.  Maar desalniettemin ben ik altijd zeer tevreden geweest met mijn borsten, het was de beste beslissing ooit.

Nu waren we dus 11j later dus werd het stilaan tijd om een nieuwe vergroting te laten doen en ze mochten ook ietsje groter zijn vond ik.
Aangezien ik de eerste keer toch wel tevreden was van Bruno De Meyere ben ik opnieuw naar hem gegaan.  Hij vond mijn borsten er nog heel mooi uitzien maar was evengoed akkoord dat er best wel ietsje meer bijkon en hij stelde voor om protheses te gebruiken van 250cc, rond HP van Siltex-Mentor.
In tegenstelling tot de meeste andere PC,s is B. De Meyere wel voorstander van een prothese voor de spier en niet achter de spier.  Hier had ik eerlijk gezegd wel wat schrik voor, dat je dan weer de rand van de prothese zou zien enzo, maar de dokter stelde me toch wel gerust dat dit niet zo zou zijn ;-)

In juli maakte ik de afspraak en op 29 oktober was het dus zover!
Ik werd heel goed ontvangen door zeer vriendelijk personeel, de dokter kwam nog eens praten en mijn borsten aftekenen en om 13u ging ik onder het mes.  Na een uurtje werd ik terug wakker (ik dacht dat ze er nog aan moesten beginnen), ik kreeg een steunBH en een verband om en kon nog een tijdje ontwaken in een verwarmd bed.
Wat ook wel zeer goed is is het feit dat mijn man tijdens de operatie een kijkje mocht komen nemen om zijn goedkeuring te geven.  De dokter had eerst geprobeerd met 300cc maar om mijn borsten een beetje meer decollete te geven is hij overgeschakeld op 350cc.  
Toen ze mij dit vertelden dacht ik effe van ZOVEEL??  Maar blijkbaar was het dus wel een maat die bij mij past, ze zijn al bij al niet overdreven groot, zelfs de verpleegsters zegden me dat het mooi gelukt was en dat ik mooie borsten had
Om drie uur konden we alweer terug huiswaarts, maar amai amai wat had ik een pijn. Nu heb ik altijd wel al zeer gevoelige borsten gehad en ik weet dat ik hier de eerste keer ook heel veel last van had.
Ik had een week verlof genomen om een beetje te bekomen en dat heb je dus echt wel nodig, eigenlijk was een week voor mij niet voldoende, ik ben deze week al terug gaan werken en die week ben ik doorgesparteld met de nodige pijnstillers en gelukkig doe ik bureauwerk want anders had het echt niet gegaan.

Sinds gisteren, donderdag 8/11 gaat het al wel opmerkelijk beter maar mijn borsten zijn natuurlijk nog steeds gezwollen en hard, en bovendien staan ze vol blauwe plekken, zeker mijn rechterborst!
Ik merk ook dat mijn rechtse borst ietsje groter is dan de linkse en die prothese zit ook precies nog ietsje hoger.
Volgens mij komt dit door het feit dat hij in de rechterborst wat heeft zitten proberen vooraleer hij de juiste maat had gevonden.  Die rechterborst heeft meer afgezien, zeg maar.

Zijn er nog mensen die dit ook hadden?  Ik lees overal dat dit wel normaal is en normaal gezien wel goed komt, maar toch... bij mijn eerste BV had ik dit niet, nu ja, toen zat er ook minder in.

Wekelijks neem ik een foto, dus binnenkort zal ik wel een aantal foto,s posten.

Groetjes en alle reacties zijn welkom

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten