donderdag 8 november 2012

Loveley : 6 december 2012 : Dr Mooijen : Velthuiskliniek Hilversum




Loveley : 6 december 2012 : Dr Mooijen : Velthuiskliniek Hilversum

Hallo allemaal!
Ik ben Loveley, en ga 6 december een bv krijgen.
Ik heb nu 75AA en ga naar een Ccup.
Dr Mooijen van de Velthuiskliniek in Hilversum gaat het doen.
Ik ben best benieuwd wat me allemaal te wachten staat!
Vooral hoe ik me zal voelen in de dagen/weken erna.
Ik zal blij zijn als het achter de rug is, kan ik eindelijk in de speigel kijken en een vrouw zien ipv een 12 jarig meisje..
Ik ben 31 jaar, moeder van 2 prachtige jongens (6 en 3jaar oud).
Hoe zat dat bij jullie? wanneer kon je weer gewoon je kinderen naar school brengen?
En hoe zit dat eigenlijk met de gewone dagelijkse dingen? ben je snel moe na zo'n operatie?
En 3 weken na de behandeling heb ik een feestje, zou ik daar heen kunnen?
Benieuwd naar de reacties!
Groet,
Loveley

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten