donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

Voor borstspier of achter de spier???

hallo dames,
ik ben vandaag op consult geweest bij Dr.Demeyere
ik voelde me direct op me gemak en hij vertelde over van alles positivie en negatieve punten over "borstvergroting"  en prothese
en naar zijn uitleg was het zover ik moest natuurlijk mijn borsten laten zien (emotionele gebeurtenis)
maar wat hij al vertelde dat als vrouwen bijna tot geen weefsel hebben dat hij dan de nieuwe 510 mc ghan advieseerd terwijl hij normaal met rond prothese werkt ( ronde prothese voor borst met weinig weefsel veroorzaak rimmel/plooien) niet mooi dus

dus heb ik nu 2 opties:

510 mc ghan voor de borstspier
of
ronde prothese achterde spier (achter de spier is altijd pijnlijk)
als ik toch voor de ronde prothese kies is er maar 1 punt verschil en dat is  €1,500 meer kost (dat vindt ik echt veel geld)

dus wat zullen jullie hebben gedaan?

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten