zondag 18 november 2012

Spierscheuring! & Borstvergroting via OKSEL




Spierscheuring!

Hallo!!!
Vraagje...
Ik ben tien weken terug geopereerd.. Anatomische protheses en dual plane geplaatst. Ong 7 weken rust gehad en toen weer aan het werk. Na 1 1/2 week scheurde 1 kant in. Weekje rust weer toen met dyclofenac en oxazepam. Het ging weer goed. Nu is het weer bal..
Zijn er mensen die dit ook hebben gehad???
En wat hebben jullie toen gedaan??
Graag reacties! Groetjes en alvast bedankt!!

Read More »

Borstvergroting via OKSEL

Dag liefste meisjes allemaal! Binnenkort ga ik op consultatie bij dr Plover.
Ik had graag geweten wie er allemaal een BV heeft laten doen via de oksels.

Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik het wel onder mijn borstplooi ga laten doen of via mijn oksels ivm het litteken..

Als iemand een BV heeft laten doen via de oksels laat dan a.u.b. weten hoe het litteken nu is..

Groetjes Sillis xxx

Read More »
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten