zondag 18 november 2012

Plaatsing voor of achter spier (dual plane)




Plaatsing voor of achter spier (dual plane)

Een vraagje over de plaatsing van deprothesen.

Ik hoor grote voor- en tegenstanders van beide manieren en weet wel dat enkel de pc juist kan inschatten wat het best bij je lichaam past maar ik wou toch eens even horen wat de voor- en nadelen zijn van beide methodes.

Wat ik hoor:

- plaatsing voor de spier zorgt ervoor dat de borsten mooi meebewegen maar het nadeel is dat ze na enkele jaren wel kunnen gaan doorhangen en dat je de rimpals van de prothese kan zien.  Ook kan de bovenkant van de prothese zichtbaar zijn.

- plaatsing achter de spier is minder zichtbaar als je vertrekt van een aa cupje maar is pijnlijker qua operatie en de boobs zijn onnatuurlijker en harder en krijgen soms een vreemde vorm als je je spier aanspant.

Klopt dit zo'n beetje??

Als er ervaringsdeskundigen zijn die mij foto's kunnen tonen van hun bv zou ik daar heel blij mee zijn

xx

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten