donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

6 dgn PO

Hoi!

Ik ben nu 6 dgn po na een prothesewissel met kapselreving aan de rechterborst. Voor mijn gevoel verloopt dit herstel toch anders dan na een eerste bv. Zo is bv mijn linkerborst volledig pijnloos, geen spierpijn, niets. Hier is gewoon de oude kapsel en pocket gebruikt.

Maar bij de rechterborst voel ik toch wel nog flink wat. Zo doet het van binnen nog pijn, ik denk door de kapselreving en ook trekt mijn litteken enorm. Ik duft niet eens rechtop te lopen. Wanneer ik mijn verband verwissel, dan zie ik steeds 2 innieminnie kleine puntjes bloed, maar ik zie nergens opnhet litteken zelf iets raars.

Nou heb ik vanaf dag 1 al flink moeten hoesten, dus ondanks de tegendruk die ik gaf door mijn borsten vast te houden, ben ik bang dat ik iets heb beschadigd. Ik heb mijn pc gebeld en die zei dat hoesten echt niets kan aanrichten en alleen pijnlijk is voor mijzlef, maar ik vind het toch eng...

Morgen gaan de hechtingen eruit en ik ben echt benieuwd...

Bij mijn eerste bv ging nml het littekens ineens na 2 wkn open, dus toen moets demprothese voor een maand eruit (( Ik ben nu dus extra bang, want ik heb geen zin om dit nogmaals mee te maken...

Wat zijn jullie ervaringen met toch flink trekkende littekens na een wissel? En het het herstel uberhaupt, is dat toch anders dan een eerste bv?

Alvast bedankt!

X

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten