donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum




feedamail.com Borstenforum

Lippofilling

Hallo,

Ik heb nu bijna een jaar geleden (30 november) een 3 de wissel gehad.
Ik ben geopereerd weer wegens ernstige kapselvorming in mijn rechterborst.
Ik ben nu gelukkig van al dat kapsel af. mijn hele borst vertoont nu geen kapsel vorming meer.
Maaaaaaaaaaaar ik heb van al dat kapsel wat ik heb gehad wel een deukje nu overgehouden in m'n borst.
Na heeeeeel lang aanhouden en verteld dat het me erg stoort word ik eindelijk gehoord.
inmiddels wel overgedragen na  een andere pc  ( van der Lei) en die wil me helpen daarmee  in het UMCG Groningen.
30 november heb ik mijn afspraak en dan gaan we verder bespreken van het hoe en wat.
Het gaat lippofilling worden opvullen met eigen vet.
Zijn er nog meerdere onder jullie die last hebben van  kuiltjes en deukjes?
Alle reacties van harte welkom.

liefs vlindertje

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten