donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Wat met mijn omgeving???

Wat ik mij dus afvraag...

Ik wil heel graag voor een bv gaan en ga dat dan ook doen maar wat met mijn omgeving?...

Ik heb enkele familieleden op de hoogte gebracht en enkele vriendinnen maar voor de rest wil ik dat stil houden.  Uit de eerste reacties van die mensen heb ik opgemaakt dat het voor veel mensen toch nog echt taboe is!

Ze zeggen dan dat ge tevreden moet zijn met wat je hebt maar als je niets hebe kun je toch niet tevreden zijn???  Nu begrijpen ze me wel nu ik het wat heb uitgelegd maar toch...

In de kenissenkring is er ook iemand die een bv ondergaan heeft en als erover gesproken wordt is dat toch al snel 'die met haar valse tieten'...  Zij heeft dat ook niet zelf tegen iedereen verteld maar het viel wel wat op dus er werd over geroddeld en nu weet iedereen het.

Nu wil ik weten hoe jullie dat gedaan hebben...  Als ik er gewoon tegen iedereen over zwijg is de kans er dat er zal geroddeld worden want je zal het zowiezo zien...  En als er iemand vraagt of ik een bv laten doen heb, zou ik dan best eerlijk zijn of erover liegen?...  Tegen de zomer zal dat wel echt gaan opvallen hé, als ik van aa naar c ga, zoals ik wel van plan ben...

Pfff.....

Ssssst... xx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten