donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Even mezelf voorstellen !

Hoi,

Zo even mezelf voorstellen, voor zolang als ik weet ben ik super onzeker over mijn borsten.
Die heb ik vrijwel geen, een hele kleine A op dit moment. Maar iedereen zei altijd : 'Maak je geen zorgen, dat komt nog wel'.
Maar helaas nu ik al bijna 21 ben nog steeds niks erbij gekomen. Dus vandaar heb ik nu eindelijk besloten om voor een bv te gaan.
Na al heel wat verhalen te hebben doorgelezen ben ik bij Beclinic uitkomen, goede verhalen over gelezen.
Dus het plan is om in Januari op consult te gaan en dan te kijken hoe het allemaal bevalt.
Ik wil graag naar een grote C of kleine D. Ik ben best dun en niet zo groot. (169 cm en 52 kg )
Misschien heeft iemand nog tips over waar ik rekening mee moet houden etc.

Liefs,

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten