donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Niet tevreden over borstwissel

Goedenavond,

Afgelopen maandag ben ik geopereerd in de velthuis kliniek.
Meteen na de operatie dacht ik al wat plat, maar dacht dat komt door het verband.
2 dagen erna verband eraf en de bh aan, vond ik het echt heel erg plat, maar dacht moet natuurlijk nog even uitzetten, maar dat gebeurde niet, zit nu op dag 4 en ze zijn eerder geslonken bh wordt al ruim.

Ik heb hierover contact opgenomen en ik mag maandag komen voor een gesprek.

Bij mijn eerste bv had ik 325cc pip inplantaten achter de spier via de oksel en kwam uit op een 75C / 70D uit.

Na 2 zwangerschappen waren ze wel wat geslonken. Ik had duidelijk aangegeven dat ik voor een grotere cup wilde gaan, dat kon en ik zou 450cc krijgen rond achter de spier via de onderkant borst.

Mijn omvang voor mijn 2 bv was 88cm en nu na de wissel met meer cc's 89cm.
Dus geen verschil. Ze lijken echter nog platter.

Ik vind ze echt niet mooi. En ik baal verschrikkelijk en denk en nu?

Ik draag nu dus een sportbh 80c die al ruim wordt.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten