donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Rose1989 : 23 november 2012 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek : Den Haag

Hallo meiden,

Ik ben Rose, 23 jaar en dit jaar afgestudeerd. Ik ben nog werkzoekende en zou uiteindelijk in de zorg komen te werken.

Aangezien dit een borstenforum is, hier mijn verhaal:

2 jaar geledenben ik naar het rijnland ziekenhuis in leiderdorp geweest en heb ik mijn eerste consult gehad met Dr. corion. Erg fijn gesprek gehad en veel wijzer geworden. Toch durfde ik DE stap niet te nemen. Er werden een korte tijd daarna knobbeltjes in mijn borst gevonden waardoor ik alles uit moest stellen. Het bleek uiteindelijk niets te zijn!

Goed, nu 2 jaar later heb ik een heel leuk vriendje en zit ik goed in mijn vel, besides dat ene....mijn borsten!
Ik ben lang, 1,83 en weeg 80 kilo maar met een cup aa/a...past niet echt bij een lang, dun lichaam

Goed, doordat ik niet opnieuw door de hele malle molen wilde ( dus naar de dokter voor een verwijsbrief, afspraak in het ziekenhuis voor een psychische test, vervolgafspraak om te passen, brieven, wachtten op het plannen van de operatie, operatie plannen ) ben ik naar Bergman Clinics geweest in Den Haag!

Wat ben ik daarover te spreken! Woensdag belde ik voor een eerste consult, wat tevens gratis is. Zaterdag kon ik terecht.
Na een goed gesprek met Dr. Koopman en zijn (onwijs relaxte en aardige assistente) heb ik aanstaande vrijdag mijn operatie!!
Oftewel: binnen 1,5 week lig ik op de operatie tafel en kan ik genieten van mijn C cup (300-325 cc, middel hoog profiel, ruw en via de onderkant van de borst!)

Ik zal eerlijk zijn: ik ben bang! heb mijn twijfels zoals ik bij veel meiden hier lees!

Gelukkig heb ik mijn vriend die de eerste 6 dagen 24/7 bij mij is en mij dus met alles wilt helpen:D

Ik hoop dat ik de laatste dagen, om precies te zijn 4 dagen, lekker met jullie kan babbelen over alles omtrent d operatie! misschien ervaringen bij de zelfde clinic en arts?

Ik hoop het en wish me luck!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten