donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen: 3 januari intake gesprek bij de Contour Kliniek in Bussum!

Hallo allemaal!

Ik ben 28 jaar en heb ein-de-lijk een afspraak gemaakt bij een kliniek voor een bv! Ik heb zolang ik mij kan heugen moeite met mijn huidige cupmaat (75A). Sinds mijn 18e roep ik al dat ik een bv wil, maar het is nog nooit zover gekomen dat ik daadwerkelijk een afspraak heb gemaakt. Totdat een vriendin afgelopen weekend tegen mij zei dat ik gewoon 's een afspraak moest maken; een intake gesprek kan nooit kwaad en je kan daarna natuurlijk nog je keuze maken. Nu ken ik mijzelf en weet ik zeker dat ik het ga doen! Het voelt nu al als een soort opluchting dat het eerste gesprek staat, haha!

Mijn doel is niet om gigantische borsten te krijgen. Mijn wens is om een mooie cup te krijgen, wat past bij mijn lichaam. Ik ben 1.74m lang en weeg 65 kilo. Cupmaat 75A slaat gewoon nergens op! Ik heb altijd gezeur met kleding (mn bh's) passen. En wat ik het ergste vind is dat als ik mijn armen omhoog doe, mijn bh half op mijn borstjes zit.. :-S Dan kan ik zo gefrustreerd raken, het is gewoon niet eerlijk! Daarom ben ik blij dat ik nu de knoop heb doorgehakt en 2013 goed begin met een afspraak bij de kliniek.

Op internet en de Consumentenbond las ik goede verhalen over de Contour Kliniek, dus vandaar dat mijn keuze daar op gevallen is.

Ondanks dat het allemaal nog een tijd duurt, heb ik al wel wat vragen:

- Hoe hebben jullie het met werk geregeld? Op internet lees ik dat deze cosmetische ingreep 'gewoon' onder ziektewet valt, maar hoe ging/gaat jullie werkgever hier mee om? Het is tenslotte een vrijwillige operatie.
- Hoe lang hebben jullie niet kunnen werken? Ik ga nu uit van een week of 1 à 2, maar lees soms verhalen van 6 weken thuis zitten?!
- Welke huishoudelijke klusjes kun je wel doen? Ik begrijp dat je niet het hele huis kan stofzuigen, maar mag je bijvoorbeeld wel een vaatwasser uitruimen?
- Hoe lang hebben julllie niet kunnen auto rijden?

In ieder geval leuk dat dit forum bestaat! Het is erg leuk, interessant en leerzaam om jullie verhalen te lezen!

Liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten