zondag 18 november 2012

Rond of anatomisch???




Rond of anatomisch???

lieve meiden,

dit forum is heerlijk maar ik zie ook allerlei enge dingen zoals draaiende prothesen, een gewaarschuwd mens telt voor twee en bij staan anatomische prothesen gepland maar nu twijfel ik toch aan rond. er is mij een medium profile geadviseerd en deze wordt dual plane geplaatst.

kan iemand mij vertellen als je rond dual plane laat plaatsen wat hier de voordelen en nadelen van zijn? een groot voordeel lijkt mij wanneer ze draaien je geen verschil ziet.
maar ik hoor ook dat ronde prothesen, de projectie zeg maar, onder je oksels kunnen verdwijnen.. pfff zoveel om over na te denken.

graag jullie advies want anatomisch heeft mijn voorkeur, maar aangezien ik een persoon ben waar alles mis kan gaan zie ik het al voor me datze bij mij na een jaar op de kop staan en richting noordpool wijzen...

graag hoor ik van jullie!

xxx een onzeker, onervaren tietenlovertje

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten