donderdag 29 november 2012

Fwd: FeedaMail: Borstenforum



feedamail.com Borstenforum

prothese ATH 405 wie kan me helpen

hallo dames,
ik ben afgelopen afgelopen vrijdag op consult geweest bij accz
en heb prothese gepast meerdere gepast (4 stuks) en mijn voor keur ging naar de laatste (grootste prothese)
maar de des betreffende consulent kon me niet vertellen hoeveel cc het was en of ik het uberhaupt zal passen
daar was natuurlijk het advies van Dr onselen voor nodig.
maar mijn foto's zouden pas door hem gezien worden als ik een afspraak zou maken.
en dat vondt ik niet echt fijn... want zou toch eerst info willen hebben voordat ik difinitief een keus maakt

maar toch kreeg ik vandaag een mail van de consulente ( erg netjes vondt ik)
met de mededeling dat de foto's alsnog naar de pc was gestuurd en dat hij
ATH 405 adviseerde
maar denk dat de 405 voor cc staat ?? toch
maar waar staat de ATH voor?

wie kan me helpen

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten