maandag 12 november 2012

Welke pc voor bv in België?




Welke pc voor bv in België?

Ik heb na jaren twijfelen eindelijk de beslissing genomen om voor een bv te gaan.

Ik wil natuurlijk ogende borsten, ik denk van een aa naar een c cup te gaan.

Kan iemand mij een goede pc aanraden in België?

Ik las veel goeds over dr Plovier maar ik lees dat hij meestal nogal grote borsten maakt en dat is niet echt wat ik wil.

Ik hoor ook goede dingen over dr Vissers maar zij zou dan weer nogal kortaf zijn.
En wat met dr Damen?

Ook hoorde ik goede ervaringen over dr Bosselaers van Beaucare maar over haar vind ik verrassend weinig info...

Wie heeft ervaring met Beaucare, wellnesskliniek of Beclinic en kan mij helpen?  Ook namen van andere goede pc's zijn welkom...

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten