zondag 18 november 2012

Linus : 23 november 2012 : Dr S.J.A. Beekmans : Hagaziekenhuis Den Haag


Linus : 23 november 2012 : Dr S.J.A. Beekmans : Hagaziekenhuis Den Haag

Hallo Allemaal,

Ik heb eindelijk de stap gezet en open ook een operatie topic, na al een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum, en heel veel gelezen te hebben!

Ik zal 23 november 2012 (volgende week vrijdag) geopereerd worden door dr S.J.A. Beekmans (er is nog een andere Beekmans in omloop vandaar de initialen). Dat vind ik behoorlijk spannend, omdat het toch een 'gezond lijf' is waar in gesneden gaat worden, een zware operatie, dus tja..

Maar tegelijkertijd lijkt het me heerlijk verlost te zijn van nekpijn, hoofdpijn, vermoeide rug etc.
Ik doe het echt alleen voor het lichamelijke want ik vind grote borsten eigenlijk wel mooi.
Ik ga van 75F/70G naar hopelijk een C cup. Dat hangt nog een beetje ervan af, want mijn borsten zijn heel breed en smaller kunnen ze het niet echt maken

Wat ik heel graag zou willen weten: zijn er nog recente ervaringen met dr. S.J.A. Beekmans in het Hagaziekenhuis/Leyenburg of Sportlaan? Ik kan wel wat terugvinden maar dat is al vrij lang geleden. Het lijkt soms alsof iedereen naar klinieken gaat?

En wat verwarrend is: ik heb het de dokter voorgelegd: ankermethode of sleutelgatmethode? Hij vertelde dat ze altijd via de sleutelgatmethode opereren maar dat dit een ankervormig litteken geeft. Helemaal geen 2 methodes dus..? Maar hier op het forum (en overal op het internet) staat het beschreven als 2 methodes!

Ik ga deze week ook nog even langs het ziekenhuis om een 'voor' foto te laten maken.

Groeten & wordt vervolgt,

Linus

Read More »


Geen opmerkingen:

Een reactie posten