vrijdag 1 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Leeleetje : 31 januari 2013 : Dr Lommen : Vlietland ziekenhuis

Hallo ladiess

Gisteren was dan eindelijk mijn boob day! Ik moest om half 8 in het ziekenhuis zijn, nuchter, maar ik had een glaasje water gedronken dus de operatie werd uitgesteld tot half 10. Voordat we de operatie in gingen hebben dr Lommen en ik samen besloten dat het toch voor de borstspier ging worden ipv dual plane. Dit omdat ik toch best wel theezakjes had. Er is uiteindelijk 350 cc ingegaan.

Toen in uit de narcose kwam werd ik best blij wakker... Het eerste dat ik dacht was, yes!! Ik heb ze!! Hahaha! Uiteindelijk mocht ik 's avonds om kwart over 7 naar huis. Ik moet zeggen dat het gister wel vrij pijnlijk was, maar vandaag is de pijn aanzienlijk minder. Ik slik geen paracetamol meer en dat is goed te doen.
Ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Voorlopig draag ik een 80 d sportbh van de Hema...

Groetjes Liliana

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten