maandag 11 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nieuweling komt even Hallo zeggen ^^

Hoii iedereen ! 

 

Ik kom me hier even voorstellen ^^ 

Ik ben Jennii, 25jaar en woonachtig in Tongeren. 

Al mijn hele leven ben met mijn spiegelbeeld geconfronteerd met mijn kleine borsten. 

Ik ben de enige in onze familie met amper een kleine B-cup en mijn zwangerschap heeft het nog erger gemaakt, beetje hangerig nu. Dus absoluut niet aantrekkelijk.

Sinds anderhalf jaar ben ik overal informatie aan het zoeken geweest over borstvergrotingen qua ervaringen enzo want je wilt natuurlijk niet teleurgesteld worden. 

Maar nu is het eindelijk zover voor mij, het nodige geld is eindelijk gespaard en wil ik de stap zetten ervoor. 

Ik wil gewoon vol trots in de spiegel kijken..

 

 

 

x.Jennii

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten